Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>A=Гапоненко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Гапоненко Л. П. 
Формування готовності студентів вищих педагогічних закладів до іншомовного спілкування : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. П. Гапоненко; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2003. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність готовності до іншомовного спілкування, виявлено основні характеристики даної здібності, визначено структурні компоненти її змісту, запропоновано критерії діагностики рівнів сформованості даного важливого показника професіоналізму у студентів. Вперше теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію комунікативно-ситуативного моделювання, яка стимулює ріст рівня готовності студентів до використання іноземної мови як засобу спілкування. Конкретизовано сукупність педагогічних умов, які забезпечують результативність підготовки студентів до іншомовного спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324236 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гапоненко Л. В. 
Законність в діяльності органів державної податкової служби України (адміністративно-правовий аспект) : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Л. В. Гапоненко; Нац. ун-т держ. податк. служби України. - Ірпінь, 2010. - 18 c. - укp.

Розглянуто теоретичні положення законності в діяльності органів державної податкової служби (ДПС) України та підходи щодо її забезпечення. Проаналізовано коло суб'єктів, які забезпечують законність у діяльності податкових органів. Розкрито рівень дотримання законності в діяльності органів ДПС України. Сформульовано ряд висновків, рекомендації та пропозиції, які сприятимуть підвищенню рівня законності в діяльності органів ДПС України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гапоненко Л. В. 
Конституційне право України у визначеннях та схемах : навч. посіб. / Л. В. Гапоненко, Л. М. Осадча; Держ. податк. служба України, Нац. ун-т держ. податк. служби України. - Ірпінь : Вид-во НУДПСУ, 2012. - 130 c. - Бібліогр.: с. 129-130 - укp.

Увагу приділено розробці проблем становлення конституціоналізму, теорії конституції. Висвітлено питання предмета конституційного права, методів правового регулювання, правового статусу громадян. Визначено поняття та специфіку конституційно-правових відносин, розкрито питання організації діяльності органів державної влади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР) я73 я6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гапоненко Л. 
Формування готовності студента-психолога до професійної взаємодії з учителем / Л. Гапоненко // Рідна шк.. - 2010. - № 7/8. - С. 29-32. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто трирівневу теоретичну модель формування готовності студента-психолога до професійної взаємодії з учителем, базовими блоками якої є любов до професії, професійна і комунікативна компетентності. Наведено таблицю навчальних дисциплін, виховних заходів та видів науково-методичної роботи студентів у формуванні готовності до професійної взаємодії з учителем. За результатами емпіричного дослідження, мотиваційний компонент організації навчально-виховного процесу в ЗОШ та у ВНЗ є головним стимулом у розвитку готовності студента до майбутньої діяльності в закладах освіти. Відзначено важливість індивідуальної бесіди з учителем, учнями, адміністрацією школи, застосування ідей гуманізації освітнього простору в навчально-виховному процесі, що створює психолого-педагогічний клімат для розвитку конкурентоспроможності щодо роботи в закладах освіти, а також плануванні спільної роботи з учителем.

Рассмотрена трехуровневая теоретическая модель формирования готовности студента-психолога к профессиональному взаимодействию с учителем, базовыми блоками которой является любовь к профессии, профессиональная и коммуникативная компетентности. Помещена таблица учебных дисциплин, воспитательных мероприятий и видов научно-методической работы студентов в формировании готовности к профессиональному взаимодействию с учителем. По результатам эмпирического исследования, мотивационный компонент организации учебно-воспитательного процесса в общеобразовательной школе и в вузе является главным стимулом в развитии готовности студента к будущей деятельности в учреждениях образования. Отмечена важность индивидуальной беседы с учителем, учащимися, администрацией школы, применения идей гуманизации образовательного пространства в учебно-воспитательном процессе, что создает психолого-педагогический климат для развития конкурентоспособности относительно работы в учреждениях образования, а также в планировании совместной работы с учителем.

Considered a three-level theoretical model of preparedness psychology student to professional interaction with the teacher, the base unit which is the love of the profession, professional, and communicative competence. Put a table of academic disciplines, educational activities and types of scientific and methodical work of students in creating readiness for professional interaction with the teacher. According to the results of empirical research, the motivational component of the organization of educational process in secondary school and university is the main stimulus in the development of students' readiness for future activities in educational institutions. Noted the importance of individual interviews with teachers, students, the school administration. apply the concepts of humane educational environment in the educational process, creates a psycho-pedagogical climate for the development of competitiveness relative to work in educational institutions, as well as the planning of joint work with the teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р(4УКР)3 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гапоненко Л. О. 
Суб'єктно-рефлексивна модель професійної взаємодії практичного психолога з вчителем / Л. О. Гапоненко // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8. - С. 38-46. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Систематизовано теоретичну інформацію рефлексії, рефлексивного спілкування за умов професійної взаємодії практичного психолога з вчителем. Проаналізовано питання про внутрішній простір партнера взаємодії з позиції суб'єктно-рефлексивної моделі. Визначено складові цієї моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гапоненко Л. П. 
Моделювання комунікативних ситуацій як засіб формування готовності студентів до іншомовного спілкування / Л. П. Гапоненко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 3 . - С. 37-43. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Предложено применение моделируемых коммуникативных ситуаций на занятиях по иностранному языку в педагогическом вузе как средство формирования готовности будущих педагогов к иноязычному общению в системе общепедагогической подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гапоненко Л. О. 
Теоретико-методологічні засади діяльності практичного психолога в закладах освіти / Л. О. Гапоненко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 36-43. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади діяльності практичного психолога. Проаналізовано напрямки роботи практичного психолога в закладах освіти й медицини. Визначено складові, що є важливими для професійної готовності практичного психолога та педагога до взаємодії: морально-етична вихованість, теоретична та методична підготовленість, науковий світогляд. Наведено модель професійної взаємодії практичного психолога з учителем як метод цільового впровадження педагогічних технологій та інновацій.

Рассмотрены теоретико-методологические основы деятельности практического психолога. Проанализированы направления работы практического психолога в учреждениях образования и медицины. Определены составляющие, которые являются важными для профессиональной готовности практического психолога и педагога к взаимодействию: морально-этическая готовность, теоретическая, методическая подготовленность, научное мировоззрение. Представлена модель профессионального взаимодействия практического психолога с учителем как метод целевого внедрения педагогических технологий и инноваций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю9 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гапоненко Л. В. 
Гарантії забезпечення законності в діяльності працівників органів державної податкової служби України / Л. В. Гапоненко // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 38. - С. 325-331. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Гапоненко Л. В. 
Державний контроль як засіб забезпечення законності у діяльності органів державної податкової служби України / Л. В. Гапоненко // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41. - С. 333-339. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)071 + Х829(4УКР)201

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Гапоненко Л. В. 
Формування економічного механізму інвестиційного забезпечення протипаводкових заходів аграрних підприємств Закарпаття : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. В. Гапоненко; МОНМС України, ПВНЗ "Європ. ун-т". - К., 2012. - 20 c. - укp.

Здійснено наукове обгрунтування теоретичних і методичних засад, розроблено практичні рекомендації щодо інвестиційного забезпечення та формування економіко-екологічного механізму сталого розвитку аграрних підприємств за умов паводкових явищ. Проаналізовано стан сільськогосподарського виробництва в Закарпатській області за останні 15 років і проведено оцінювання ефективності використання земельних ресурсів, де виявлено проблеми відновлення порушених земель. Досліджено проблеми гідрогеолого-меліоративного обслуговування аграрних підприємств з урахуванням циклічності паводків і взаємозв'язок їх наслідків з кінцевими результативними показниками економічно, ефективності. Обгрунтовано основні джерела інвестиційного забезпечення протипаводкових заходів, крім бюджетного фінансування. Запропоновано формування моделей сталого розвитку аграрних підприємств за умов ризику паводків. Розроблено економіко-організаційні моделі землекористування та видано рекомендації їх впровадження конкретним підприємствам, де земля використовується найбільш раціонально, її продуктивні властивості забезпечують хоча і не максимальний, але екологічно стійкий економічний ефект за збереження родючості грунтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЗАК)321-983-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА387886 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гапоненко Л. П. 
Педагогічні умови формування готовності студентів до вивчення професійно спрямованої іноземної мови / Л. П. Гапоненко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33. - С. 42-47. - Бібліогр.: 5 назв - укp. - рус. - англ.

Обгрунтовано різні підходи до визначення умов формування готовності студентів до різних видів діяльності. Розглянуто педагогічні умови формування професійно спрямованої готовності студентів до вивчення іноземної мови, що підвищують результативність навчання іншомовного спілкування, оскільки є максимально наближеними до реальної комунікативної діяльності та до майбутньої професійної діяльності студентів. Запропоновано завдання, що враховують індивідуально-психологічні особливості майбутніх педагогів і корегують їх професійну іншомовну підготовку.

Обоснованы разные подходы к определению условий формирования готовности студентов к различным видам деятельности. Рассмотрены педагогические условия формирования профессионально направленной готовности студентов к обучению иностранного языка, что повышает результативность обучения иноязычного общения, поскольку является максимально приближенным к реальной коммуникативной деятельности и к будущей профессиональной деятельности студентов. Предложены задания, которые учитывают индивидуально-психологические особенности будущих педагогов и корректируют их профессиональную иноязычную подготовку.

Justified different approaches to defining the conditions of formation of readiness of students to different activities. Considered pedagogical conditions of formation of readiness of students to learn a foreign language, professionally directed that increases the effectiveness of learning foreign language communication, because it is as close to real communicative activities and future professional activities of students. Proposed assignments that take into account the individual psychological characteristics of future teachers and adjust their professional language training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гапоненко Л. П. 
Педагогічні умови формування готовності студентів до вивчення іноземної мови, професійно спрямованої / Л. П. Гапоненко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33. - С. 42-47. - Бібліогр.: 5 назв - укp. - рус. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Професіоналізація майбутнього практичного психолога в умовах вищої педагогічної освіти: теорія і практика : монографія / З. М. Мірошник, О. Є. Остапчук, К. М. Бондар, М. С. Великодна, Л. О. Гапоненко; ред.: З. М. Мірошник; ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т". - Кривий Ріг : Р.А. Козлов, 2016. - 435 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та методологічні аспекти проблеми професійного становлення майбутнього практичного психолога в системі вищої школи. Розкрито психологічний зміст технологій, які є ефективними у здійсненні фахової підготовки студентів психологічних спеціальностей. Увагу приділено гуманітарній парадигмі професіоналізації майбутнього практичного психолога, професіоналізації в структурі суб'єктивної картини життєвого шляху людини, емпатійній складовій підготовки майбутнього практичного психолога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р30-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808460 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Особистісна зрілість як проблема сучасної психології : колект. монографія. Т. 1 / З. М. Мірошник, О. Є. Остапчук, І. М. Шаповал, Л. О. Гапоненко, О. Ю. Горбачова, Д. М. Туркова, О. Ю. Михайленко, О. А. Чаркіна, М. С. Великодна, Ж. М. Свірська, М. В. Лисечко, Є. Е. Давоян, В. О. Депутатов, Ю. В. Маєр; ред.: З. М. Мірошник; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : Вид. Роман Козлов, 2019. - 213, [2] c. - укp.

Представлено теоретичні та методологічні аспекти дослідження проблеми особистісної зрілості (ОЗ). Узагальнено науково-теоретичні підходи та технологічні засоби, які є ефективними у формуванні ОЗ. Обгрунтовано перспективність рольового підходу у процесі формування ОЗ. Охарактеризовано емпіричну складову фахової підготовки, досліджено психологічні чинники феномену ОЗ. Розкрито феноменологію та зміст поняття "особистісна зрілість". Представлено механізми саморегуляції як чинника становлення ОЗ у майбутніх практичних психологів. Продемонстровано зв'язок особистісної та професійної зрілості психолога. Увагу приділено моделям ОЗ психолога, а також її особливостям у процесі професіоналізації. Розглянуто проблему ОЗ психолога у сполученні з іншими параметрами, гендерні особливості розвитку ОЗ. Висвітлено ОЗ у структурі професійної Я-концепції практичного психолога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8 с:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: В357992/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Особистісна зрілість майбутнього психолога: емпіричні дослідження, моделювання і прогнозування процесу становлення : колект. монографія / К. М. Бондар, М. С. Великодна, Л. О. Гапоненко, Т. Ю. Гончарова, О. Ю. Горбачова, В. О. Депутатов, Ю. В. Маєр, З. М. Мірошник, Н. А. Мішака, О. Є. Остапчук, Ж. М. Свірська, Ю. М. Сошина, І. О. Талаш, О. А. Чаркіна, І. М. Шаповал, О. П. Шестопалова, О. С. Шило; ред.: З. М. Мірошник; Криворізький державний педагогічний університет. - Кривий Ріг : Роман Козлов, 2021. - 274, [3] c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp.

Представлено методологічні і прикладні аспекти дослідження проблеми особистісної зрілості майбутнього психолога. Обґрунтовано діагностичні методи дослідження динаміки процесу становлення особистісної зрілості студентів-психологів і різних груп компетентностей. Проаналізовано інструментарій професійного коучингу, технологічні засоби розвитку рольової компетентності майбутнього фахівця в галузі практичної психології. Досліджено прикладні аспекти формування психологічного благополуччя майбутніх психологів, їх підготовки до роботи у складі команд супроводу інклюзивної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р3 + Ю952.2:Ю9 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА854731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сучасні концепції права і держави: механізм реалізації : [монографія] / А. Є. Шевченко, А. В. Старостюк, О. М. Лощихін, С. В. Кудін, Л. В. Гапоненко, В. Н. Патлачук, О. Г. Капічон, Д. Л. Вітюк, Г. П. Камаралі, Д. А. Шевченко, А. В. Берестень, О. Ф. Кудіна, М. В. Гончаров, В. В. Мудрак, О. П. Терещенко, Ю. В. Шевченко, О. А. Павлюх; ред.: А. Є. Шевченко. - 2-ге вид. - Вінниця : Твори, 2020. - 203 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Зауважено, що механізм реалізації сучасних концепцій права і держави є складним з огляду на їх різноманітність, зумовлюється складністю соціальної структури суспільства, історичними особливостями розвитку країн, багатоманітністю методологічних підходів до певної проблеми, процесами глобалізації тощо. В першій частині монографії автори презентують власні наукові досягнення щодо основних шляхів розвитку і вдосконалення механізму реалізації теоретичних засад сучасних концепцій права і держави. До другої частини монографії включені статті молодих науковців, аспірантів кафедри теорії, історії права і держави та конституційного права, в яких висвітлено окремі проблемні аспекти функціонування механізму реалізації сучасних концепцій права і держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856781 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського